Każdy ma obowiązek zapoznać się z przedstawionym poniżej regulaminem. Brak jego znajomości nie zwalnia od ewentualnej kary.
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE1.1. Jesteśmy gildią PvE. Nie zabraniamy gry PvP na własną rękę lecz nie może to kolidować z raidami.
1.2. Każdy członek reprezentuje naszą gildię na serwerze – działania szkodliwe dla naszej opinii będą karane.
1.3. Administracja podejmuje ostateczne decyzje w sprawach spornych- są one niepodważalne.
1.4. Administracja jest otwarta na wszelkie sugestie mogące usprawnić funkcjonowanie gildii.
1.5. Gramy nie dla itemów, gramy aby miło spędzić czas.
2. ZASADY WEWNĘTRZNE2.1. Wszyscy w gildii są równi i każdy będzie traktowany tak samo.
2.2. Wewnątrz gildii panuje pełna swoboda bytu, wypowiedzi i poglądów aczkolwiek nie tolerujemy zachować dziecinnych, chamskich, bądź obrażających inne osoby w jakikolwiek sposób.
2.3. W gildii staramy się nie handlować, a wzajemnie sobie pomagać.
2.4. Wszelkie wpłaty do GB są dobrowolne, a uzupełnianie braków zostanie z pewnością docenione.
2.4.1. Zabrania się zaśmiecania GB niepotrzebnymi nikomu itemami.
2.4.2. Zabrania się wyciągania itemów do celów zarobkowych bądź też aby przekazać je dalej komukolwiek spoza gildii.
2.4.3. Środki zgromadzone w GB będą wykorzystywane na zakup primków lub też innych itów potrzebynch członkom gildii na dany moment.
2.5. Alty w liczbie maksymalnie dwóch można posiadać od rangi „Butcher”
2.5.1. Alty dodane wcześniej pozostaną w gildii.
2.6. Nieobecności dłuższe niż 7dni należy zgłaszać na forum w przeznaczonym do tego dziale urlopy! Niezgłoszona nieobecność skutkuje wydaleniem z gildii.
2.7. Opuszczenie gildii oznacza brak możliwości ponownego przyjęcia.
2.7.1. W szczególnych przypadkach bądź gdy odejście nastąpiło w tzw. ‘tajemniczych okolicznościach’ jest możliwe ponowne przyjęcie po rozpatrzeniu sprawy przed administrację.
2.7.2. Opuszczenie gildii mainem jest równoznaczne z usunięciem altów!
3. RAIDY3.1. Raidy odbywają się zawsze w ustalonym co najmniej dzień wcześniej terminie.
3.1.1. Organizowane są one przez któregoś z oficerów (Zazwyczaj Danona) lub innych wyznaczonych do tego przez administrację.
3.1.2. Podstawą uczestniczenia w raidzie jest znajomość taktyk. Jeśli ich nie znasz, przeczytaj w odpowiednim dziale na naszym forum.
3.2. Od dnia 25.08.12 Team Speak 3 jest obowiązkowy (jeśli nie masz mikrofonu nie przejmuj się – wejdź i słuchaj co się mówi).
3.3. Każdy zapisany ma obowiązek stawić się na raid co najmniej 15min przed rozpoczęciem.
3.4. Staramy się raidować razem z gildią.
3.4.1. O wzięciu udziału w raidzie zapisanym na forum decyduje kolejność w jakiej zapisał się członek gildii, raid leader ma prawo wybrać innego członka jeśli on także zapisał się na dany raid.
3.4.2. W razie braków na raidzie priorytetem są ludzie z gildii a nie znajomi z 6400gs+, wyjątki mają miejsce JEDYNIE gdy taka osoba jest potrzebna do ukończenia raidu.
3.5. Weekly questy na ICC robimy TYLKO z gildią (oczywiście czasem zdarza się, że x osób zostało z daily a my mamy ID – w takim wypadku dopuszczamy raidy z PUGiem). Wszystkie inne można raidować z randomami zakładając, że ten sam raid którego dotyczy q nie odbywa się na danym resecie.
3.6. Decyzje co do przyznania lootu danej osobie podejmuje raid leader/master looter.
3.6.1. Trinkety z Db/Haliona są wyłączone z ogólnie pojętego loota, a o ich przyznaniu decydują czynniki takie jak staż w gildii, obecność, przydatność na raidach(tj. dps/hps), zachowanie. 3.6.2. Punkt wyżej nie jest jeszcze punktem oficjalnie dodanym do regulaminu a jedynie propozycją.
3.6.3. Rollujemy na zasadzie:
Main spec -> offspec -> disench
Proszę o potwierdzenie zapoznania się z regulaminem w tym temacie.
– Pan Kot